در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ ایسوس

فیلتر توسط

تاریخچه شرکت ایسوس:

شرکت ایسوس برای اولین بار در سال 1989 تاسیس شد. در ابتدا طراحی مادربرد ها را انجام میداد و پس از همکاری با اینتل به خاطر کیفیت محصولاتش در سال 1990 به شهرت رسید. در سال های بعد ایسوس قسمت گرافیک و مودمش را راه اندازی کرد و در سال 2020 به برند پیشرو جهانی با در آمد 13میلیارد دلار تبدیل شد. کلید موفیقت ایسوس تعهدش به نوآوری و کسب جوایز مختلف و از همه مهم تر کیفیت قطعات آنها بود. امروزه شرکت ایسوس پیشگام بعضی از فناوری ها در صنایع موبایل، IoT،AR،VR، و روباتیک است و هدف آنها ایجاد محصولاتی است که زندگی هوشمند را راحت تر کنند.

کلمه ایسوس از اسب بالدار پگاسوس در از افسانه های یونان گرفته شده است، این نام را برای خلوص، قدرت و روح ماجراجویانه خود پگاسوس انتخاب کردند. نام ایسوس کوتاه تر شده از اسم پگاسوس (Pegasus) است فقط 3 حرف اول اسم را برداشته اند. دلیل این کار آنها این بوده است که در صدر نام شرکت ها به ترتیب حروف الفبا باشند مانند شرکت acer  که در آن زمان رقیب شان بود.

برخی از محصولات محبوب در شرکت Asus:

1. لپ تاپ های برند ایسوس در صدر محبوبیت شرکت ایسوس قرار دارد برخی از مشهور ترین لپ تاپ ها آنان میتوان به سری های VivoBook , ROG(Republic of Gamers) , ZenBook  اشاره کرد.

              

                     سری ZenBook                              سری ROG ROG(Republic of Gamers)                                   سری VivoBook

 

2. تلفن های هوشمند ایسوس با برند ZenFone و ROG Phone که به خاطر ویژگی ها و طراحی نوآورانه شهرت زیادی را کسب کرده است و جای خود را در بازار موبایل ثابت کرده است.

                         

                            سری Zen Fone                                                                     سری ROG 

3. مادربرد های برند ایسوس دارای بهترین کیفیت و عملکرد هستند و به همین خاطر میتوانند بهترین انتخاب برای سازندگان رایانه های شخصی باشند در قسمت پایین برخی از بهترین مادربرد های این شرکت را به شما نشان میدهیم.

 

            

                            سری ROG                                                  سری TUF                                                  سری Prime

4. یکی از پر طرفدار ترین بخش های ایسوس قسمت کارت گرافیک های این کمپانی است. بیشتر گیمرها ایسوس را با کارت گرافیک های قدرتمندش میشناسند.   

  

یکی از قدرتمندترین کارت گرافیک هایی که ایسوس تا به حال ساخته است RTX 4090 است

   

   

   

این محصولات کمک قابل توجهی به شهرت ایسوس به عنوان یک نام تجاری برتر فناوری کرده است که به دلیل تعهدش به نوآوری، کیفیت و برآوردن نیازهای در حال تکامل مصرف کنندگان در عصر دیجیتال شناخته شده است.

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم