در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ فوجیتسو

تاریخچه شرکت فوجیتسو:

Fujitsu یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که در زمینه تجهیزات و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است که در 20 ژوئن 1935 با نام تولید تجهیزات مخابراتی Fuji تأسیس شد. این یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در فناوری اطلاعات است که دارای تاریخچه غنی از نوآوری و دستاوردهای برجسته در صنعت ICT است.

Fujitsu به عنوان یک اسپین آف از شرکت Fuji الکتریک، سرمایه گذاری مشترک بین شرکت فوروکاوا الکتریک و زیمنس تاسیس شد. در سال 1954، Fujitsu اولین کامپیوتر ژاپنی، مین فریم FACOM 100 را تولید کرد. این شرکت همچنان به پیشگام بودن در فناوری کامپیوتر ادامه داد و نسل دوم کامپیوترهای خود را در سال 1961 و سری FACOM 230 "5" را در سال 1968 به بازار عرضه کرد که نشان دهنده آغاز نسل سوم کامپیوترهای خود بود.

دفتر مرکزی شرکت Fujitsu در شهر کاواساکی ژاپن

Fujitsu محصولات و خدمات خود را از جمله رایانه های کوچک، رایانه های تجاری کوچک، سرورها و رایانه های شخصی گسترش داد. این شرکت همچنین در زمینه های دیگری مانند ارتباطات راه دور، میکروالکترونیک پیشرفته و تهویه مطبوع سرمایه گذاری کرد. در سال 1990، Fujitsu 80 درصد از شرکت های کامپیوتری مستقر در بریتانیا را به مبلغ 1.29 میلیارد دلار خریداری کرد و حضور جهانی خود را بیشتر گسترش داد.

در سال های اخیر، Fujitsu به نوآوری و سازگاری با فناوری های در حال تغییر ادامه داده است. این شرکت فناوری های جدیدی مانند تلفن های بدون دوربین سه بعدی در سال 2012 و مانیتور هوش مصنوعی که می تواند حرکات پیچیده دست را در سال 2020 تشخیص دهد، توسعه داد. Fujitsu همچنین قدرتمندترین ابررایانه جهان، فوگاکو را با موسسه تحقیقاتی RIKEN در سال 2020 توسعه داد.

ابر کامپیوتر Fugaku

در اینجا برخی از محصولات محبوب فوجیتسو نام برده شده است:

FUJITSU Cloud IaaS Trusted Public S5:سرویس ابری شرکت Fujitsu یکی از مهشور ترین سرویس ابری است و بین بقیه خدمات این شرکت بیشتر استفاده شده است که زیر ساخت ایمن و مقیاس پذیر را برای مشاغل فراهم می کند. این سرویس می تواند بر اساس تقاضا و متناسب با نیازهای مشتریان استفاده شود.

سری Fujitsu ESPRIMO یک سری از کامپیوترهای رومیزی است که برای استفاده تجاری طراحی شده است. این سری شامل مدل های مختلفی مانند ESPRIMO G Series، ESPRIMO D Series و ESPRIMO Series P می باشد. این مدل‌ها ویژگی‌ها و پیکربندی‌های مختلفی از جمله طراحی فشرده، عملکرد بالا و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته را ارائه می‌دهند. سری ESPRIMO به دلیل قابلیت اطمینان، توسعه پذیری و کارایی انرژی شناخته شده است که آن را برای طیف وسیعی از کاربردهای تجاری مناسب می کند.

3 محصول مشهور Esprimo

سری LifeBook Fujitsu طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌های تجاری، قابل اعتماد، بادوام و ایمن را با مدل‌های مختلف ارائه می‌کند که نیازهای مختلف را برآورده می‌کنند، از جمله تبلت‌های قابل تبدیل به لپ تپ و گزینه‌های قابل حمل با عمر باتری طولانی و طراحی‌های سبک وزن.

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم