در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ دل

فیلتر توسط

تاریخچه شرکت دل:

مایکل دل در سال 1984 وقتی که در دانشگاه تگزاس مشغول به تحصیل بود شرکت دل را تاسیس کرد.این شرکت در ابتدا PC's Limited نام داشت و با فروش کامپیوتر های شخصی سازی شده آن هم با قطعات هماهنگ شده با IBM ساخته شده بود شروع به کار کرد.در سال 1988 این شرکت نام خود را به Dell Computer Corporation تغییر داد و وارد بازار های اروپایی شد و در گذشت چند سال خودش را به بازار آسیا و اقیانوسیه رساند.شرکت دل به طور پیوسته در سال های 1990  سال 2000 پیشرفت کرد و سهم بازار را از رقبانش شرکت های (Compaq,IBM,Gateway و Parkard Bell ) گرفت.

مایکل دل موسس شرکت Dell

در سال 1999 کمپانی Dell از شرکت Compaq پیشی گرفت و به بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی تبدیل شد. زنجیره فروش کارآمد و مدل فروش مستقیم به مصرف کنندگان به آنها اجازه داد تا هزینه های عملیاتی پایین تر از رقبا نگه دارند.کمی بعد تر در سال 2003 دوباره اسم خود را تغییر دادند تا دامنه گسترش شرکت به بیشتر از کامپیوتر ها ببرند.

تصویری از دفتر اصلی Dell

کمپانی Dell چند خرید کلیدی داشت تا جای پیشرفت بیش تری را داشته باشد.در سال 2006 Dell شرکت Alienware را خرید و خرید بعدیش را در سال 2009 با خرید Perot System را انجام داد تا به بازار فناوری اطلاعات وارد شود و مهم ترین خریدش را در سال 2015 با خرید کمپانی EMC به مبلغ 67 میلیارد دلار انجام داد و شاخه Dell Technology را تاسیس کرد.

در زمان حال نیز شرکت Dell یکی از زیر شاخه های Dell Technology است و رتبه 31 از 500 شرکت برتر آمریکا را از نظر درآمد دارد. این شرکت بعد از شرکت های Lenovo و HP سومین شرکت بزرگ رایانه های شخصی در جهان است.

یکی از پر طرفدار ترین محصولات این شرکت سری لپ تاپ های Dell Latitude است آخرین سری از این مدل را در سال 2021 روانه بازار کردند، این سری برای کاربران تجاری انتخابی مناسب است زیرا آنها تمایل دارند تا ویژگی های متمرکز بر بهره برداری داشته باشند و از نظر امنیت در درجه بالایی قرار بگیرند.یکی دیگر از مواردی که قابل توجه است کیفیت ساخت این سری از لپ تاپ ها است به خاطر اینکه این سری کیفیت ساخت ویژه ایی دارند.

  

 

 لپ تاپ Latitude 9440آخرین سری از این مدل عرضه شده در 2021 

یکی دیگر از محصولاتی که مورد توجه کاربران دل است سرورهای مدل PowerEdgeXE8545 است برخی از مشخصات مهم این سرور پشتیبانی از دو پردازنده AMD EPYC 7003 است که هر کدام از آنها مجهز به 64 هسته است.وقابلیت پشتیبانی گرافیک را تا 4 عدد دارد.برای این سری 8عدد اسلات NVMe و تا 10 اسلات HDD  در نظر گرفته شده است تا از لحاظ حافظه کمی نداشه باشد.این سری از سرور Dell در قسمت پنل جلوی خود تا 12 فن جای نصب کردن دارد و 6 خنک کننده پردازنده را میتوان در قسمت داخل جا داد.

سرورDell PowerEdge XE 8545

یکی از مهم ترین و قوی ترین لپ تاپ ها در سراسر جهان سری Alienware است این لپ تاپ به خاطر تمرکز کامل بر لوازم جانبی و بازی ساخته شده است.این سری طیف وسیعی از از لپ تاپ ها را ارئه میدهد از لپ تاپ های باریک مانند مدلX15 R2 و سری های مخصوص بازی با نمایشگر 17 اینچی مثل سری X17 R2 را دارد تا کارنامه اش کامل باشد.Dell این سری را با نمایشگر های 4K و نرخ تازه سازی 480 فریم بر ثانیه مجهز کرده تا در بازار گمینگ یک سر و گردن از رقبا بالاتر باشد.

Alienware X17 R2   سری گیمنگ دل

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم