در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ اچ پی

تاریخچه شرکت اچ پی:

کمپانی HP در سال 1938 توسط بیل هیولت و دیو پاکارد در گاراجی در پالو آلتو ایالت سن فرانسیسکو تاسیس شد. در ابتدا این دو همکار تجهیزات تست و اندازه گیری را تولید می کردند. در ابتدای تاسیس این شرکت اسمی نداشت تا اینکه در سال 1939 بیل هیولت و دیو پاکارد تصمیم گرفتند تا با انداختن سکه اسم شرکت را اننخاب کنند پاکارد-هیولت یا هیولت-پاکارد.

 

                                                   هیولت و پاکارد موسسین شرکت HP

اولین محصول موفق این شرکت نوسانگر صوتی Hp200a بود که استادیو والت دیزنی برای آزمایش تجهییزات صوتی فیلم Fantasia در سال 1939 استفاده کرد.

این شرکت در سال 1947 با ریاست پاکارد به طور رسمی ثبت شد. در 6 نوامبر 1957 با فروش سهام خود به قیمت 16 دلار به ازای هر سهم وارد بازار بورس شد. در سال های بعد HP به یک رهبر فناوری جهانی تبدیل شد و نوآوری های کلیدی در زمینه ماشین حساب، رایانه، چاپگر و ... را انجام داد. این شرکت در سال 2002 با شرکت Compaq یکی شد و بعدا در سال 2015 به دو قست HP inc و قسمت Hewlett Packard Enterprice تقسیم شد.

 

                                                      تصویری از Silicon Valley زادگاه HP

محبوب ترین و موفق ترین محصول این کمپانی HP laser Jet بوده است که در سال 1984معرفی شد و با نقد های مثبتی روبه رو شد و فروش زیادی را به تنهایی برای HP کسب کرد.

                                    اولین سری از پرینترهای  LaserJet که توسط HP ساخته شد 

در ادامه به برخی از مهم ترین محصولات کمپانی HP اشاره خواهیم کرد.

   

1.مشهور ترین محصول شرکت HP پرینتر های آن است که در سال 1984 راوانه بازار شدند و تا زمان حال نیز همچنان در حال بروز شدن و دریافت مدل های جدید است. یکی از قویترین محصولات لیزرجت HP LaserJet Enterprice 700 است این پرینتر قابلیت چاپ دوطرفه را دارد و 4 مخزن کاغذ دارد و توانایی چاپ آن در دقیقه حدود 40 برگه است.

2.یکی دیگر از محصولات مهم HP لپ تاپ های این شرکت است، این شرکت بهترین الترا بوک جهان را میسازد و در زمینه لپ تاپ های گمینگ نیز فعالیت می کند.

جدید ترین مدل از سری HP Specter 360 چند وقت قبل روانه بازار شد برخی از کاربران این الترا بوک را جایگزین مک بوک اپل میدانند و با پردازنده نسلIntel Core Ultra  دست کمی از قدرت ندارد.

یکی از بهترین لپ تاپ های کیمینگ برند HP لپ تاپHP Omen است این سری به خاطر قیمت مناسب و سخت افزار قوی شناخته شده است. یکی از تکنولوژی های که در این لپ تاپ به کار رفته شده است Omen Tempestاست که توانایی خنک سازی دستگاه را به طور قابل توجه ایی افزایش میدهد.

3.یکی دیگر از محصولات مهم HP سری الیت دسک های این شرکت است. کامپیوتر های اداریی که جای خود را درون هر اداره ایی باز می کنند، این دستگاه های اداری وزنی حدود 6 کیلو دارند که هم از نظر جا و هم از نظر اندازه نسبط به رقبا برتری پیدا می کنند.

  

   

                                            تصویری از یکی از محصولات EliteDesk

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم