در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ اپل

تاریخچه شرکت اپل: 

Apple یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی بسیار موفق است که با محصولات و خدمات نوآورانه خود صنعت فناوری را متحول کرده است. شرکت Apple که در سال 1976 توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین تأسیس شد، امروزه به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان تبدیل شده است.

 

موسسین شرکت Apple استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین

 Apple به خاطر محصولات پیشرو خود مانند کامپیوترهای شخصی مکینتاش، iPod، iPhone، iPad  و Apple Watch شناخته می شود. همچنین این شرکت مجموعه ای از نرم افزارهای کاربردی از جمله سیستم عامل macOS، سیستم عامل موبایل iOS و مجموعه های مختلف نرم افزارهای بهره برداری و خلاقیت را توسعه داده است. موفقیت اپل تا حد زیادی به دلیل تمرکز بر طراحی، تجربه کاربری و نوآوری است. این شرکت به خاطر محصولات زیبا و جذاب خود و همچنین تعهد به ایجاد نرم افزارها و خدمات کاربر پسند شناخته شده است. Apple همچنین یک اکوسیستم قدرتمند از محصولات و خدمات را ایجاد کرده که به کاربران امکان می دهد دستگاه های خود را به راحتی یکپارچه کرده و به طیف گسترده ای از محتوای دیجیتال و برنامه های کاربردی دسترسی داشته باشند.

برخی از محصولات Apple در یک قاب

علیرغم مواجهه با برخی چالش‌ ها در طول سال‌ها، مانند رقابت از سوی دیگر غول‌ های فناوری و انتقادات نسبت به شیوه‌های تولید، اپل همواره جایگاه خود را به عنوان پیشرو در صنعت فناوری حفظ کرده است. توانایی این شرکت برای پیش بینی و پاسخگویی به تغییر ترجیحات مصرف کننده، و همچنین تعهد آن به نوآوری مستمر، از عوامل کلیدی موفقیت آن بوده است.

برخی از رقبان شرکت Apple

امروزه اپل یکی از بزرگترین و سودآورترین شرکت های فناوری در جهان است که دارای ارزش بازار بیش از 2.9 تریلیون دلار و درآمد سالانه بیش از 381 میلیارد دلار می باشد. 

پر استفاده ترین محصول اپل آیفون است. با توجه به داده ها، تقریباً از هر 10 مصرف کننده اپل 9 نفر آیفون دارند (دقیقاً 88 درصد) و آیفون با ارزش ترین محصول اپل است که از سال 2008 منبع اصلی درآمد این شرکت بوده است. همچنین کمتر از 150 میلیون واحد آیفون فعال در ایالات متحده وجود دارد که اپل را به محبوب ترین تولید کننده گوشی های هوشمند تبدیل می کند. 

Iphone.jpg

پرطرفدارترین محصول شرکت Apple سری گوشی های سری iPhone

پس از آیفون، آیپد دومین محصول پرطرفدار اپل است که 73% از کاربران اپل از آن استفاده می کنند. آیپد در سال اول عرضه خود 19 میلیارد دلار به درآمد اپل اضافه کرد. Apple این محصول را در سال 2010 و با iOS 3.2 روانه بازار کرد، در آن زمان این دستگاه از صفحه نمایش 9.7 اینجی استفاده میکرد که در زمان خودش بزرگ به حساب می آمد.

 

سیر تکامل سری iPad از شرکت Apple

ساعت هوشمند اپل نیز سومین محصول محبوب است که 58% از کاربران اپل آن را دارند. کم طرفدارترین محصول اصلی اپل کامپیوترهای مک است که فقط 50% از کاربران اپل از آن استفاده می کنند. با این حال، مک همچنان درآمد قابل توجهی برای اپل به عنوان یک خط کامپیوتر شخصی مرغوب ایجاد می کند. اغلب کمپانی Apple این سری با پردازنده های M1 عرضه میکند اما برخی دستگاه ها از پردازنده Intel برخودار هستند.

آخرین مدل از سری MacBook

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم