در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ ال جی

تاریخچه شرکت ال جی:

شرکت LG که در ابتدا با نام Lucky-Goldstar در سال 1947 تأسیس شد، یک شرکت چندملیتی کره جنوبی است. این شرکت به عنوان یک شرکت شیمیایی با نام Lak-Hui (تلفظ "خوش شانس") Chemical Industrial Corp شروع به کار کرد. در سال 1958، Goldstar Co. Ltd. تاسیس شد که نشان دهنده ورود این شرکت به صنعت الکترونیک بود. نام تجاری "Lucky-Goldstar" در نهایت در سال 1995 به اختصار به "LG" تبدیل شد و با تلاش‌های توسعه بین‌المللی و مدرن‌سازی همسو شد.

 

لگوی این شرکت در گذشت سال ها مختلف 

LG Electronics، یک شرکت تابعه اصلی که در سال 1958 تأسیس شد، یک رهبر جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را تولید می کند، از جمله:

سرگرمی‌های خانگی: ال‌جی اولین رادیو، تلویزیون و سایر لوازم خانگی کره جنوبی را در اواخر دهه 1950 و 1960 معرفی کرد. امروزه ال‌جی به خاطر فناوری OLED خود که برای اولین بار در سال 2013 به نمایش گذاشته شد، مشهور است و استانداردهای جدیدی را در کیفیت تصویر تلویزیونی تعیین کرده است.

لوازم خانگی: از زمان تولید اولین یخچال و ماشین لباسشویی کره در دهه 1960، ال جی به یک بازیگر اصلی در بازار جهانی لوازم خانگی تبدیل شده است که به خاطر محصولات خلاقانه و کم مصرف خود شناخته شده است.

ارتباطات موبایلی: ال جی در دهه 1990 وارد بازار تلفن همراه شد و با مدل های محبوبی مانند شکلات ال جی و ال جی پرادا به شهرت رسید. با این حال، با رقابت شدید، ال‌جی در سال 2021 از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد تا بر سایر حوزه‌های رشد تمرکز کند.

 

اجزای خودرو: در سال‌های اخیر، ال‌جی به صنعت خودروسازی گسترش یافته است و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی و اجزای خودروهای الکتریکی را تامین می‌کند و از افزایش خودروهای الکتریکی بهره می‌برد.

این ماشین عرضه نشده است و فقط در سایت LG عکسی از آن منتشر شده است

مخابرات(Telecommunications):

LG Uplus که در ابتدا با نام LG Telecom در سال 1996 تأسیس شد، طیف وسیعی از خدمات از جمله اینترنت موبایل و پهنای باند، IPTV و راه حل های خانه هوشمند را ارائه می دهد. این شرکت در استقرار فناوری 5G در کره جنوبی پیشگام بوده موقعیت رقابتی خود را در بخش ارتباطات از راه دور تقویت کرده است. 

حضور در بازار:

ال‌جی با حضور جهانی قابل توجهی در بیش از 100 کشور جهان با تاسیسات تولیدی و دفاتر فروش در سراسر جهان فعالیت می‌کند. تعهد این برند به کیفیت، نوآوری و خدمات مشتری باعث شده است که این برند شهرت قوی و پایگاه مشتریان وفادار داشته باشد.

فلسفه برند:

فلسفه برند ال‌جی، «زندگی خوب»، نشان دهنده تعهد آن به بهبود کیفیت زندگی مشتریان از طریق محصولات نوآورانه و قابل اعتماد است. شعار این شرکت رسالت خود را برای آوردن شادی و راحتی به زندگی مصرف کنندگان در بر می گیرد.

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم