در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ ایسر

فیلتر توسط

تاریخچه شرکت ایسر:

کمپانی Acer توسط Stan Shih و 5 نفر دیگر در سال 1976 با نام MultiTech در شهری به اسم  Hsinchu Cityدر کشور تایوان تاسیس شد. اولین محصولی موفق این شرکت  MicroProfessor بود که درآمدی را برای پروژه های بعدی این شرکت فراهم کرد. این شرکت در سال 1981 نام خود را به Acer Inc امروزی تغییر داد. در سال 1986 شرکت Acer اولین کامپیوتر چینی زبان دنیا را تراشه Intel386 منشر کرد.

موسس شرکت Acer آقای Stan Shih

در سال 1990 درآمد Acer به نزدیک 1 میلیون دلار رسید. این کمپانی تا سال 1995 به برند شماره یک فروش کامپیوتر در چند کشور تبدیل شد. در سال 2001 این کمپانی بخش های تولیدی خود BenQ و Wistron را فروخت تا تمرکز خود را بیشتر بر طراحی دستگاه ها و فروش بگذارد. این کمپانی از سال 2022 بیش از 7700 کارمند دارد که در 40 کشور و منطقه مشغول به کار هستند.

دفتر مرکزی کمپانی Acer در شهر Taipei در کشور تایوان

کمپانی Acer امروزه مشغول به ساخت لپ تاپ، پروژگتور، تبلت، گوشی های هوشمند، سرورها، لباس و ... است. در سال های اخیر Acer فراتر از رایانه های شخصی رفته است و به فناوری هایی مانند فضای ابری، هوش مصنوعی، وقعیت مجازی، دستگاه های انرژی جدید گسترش یافته است. این شرکت به اهدافی مانند استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و مواد بازیافتی متعهد مانده است.

یکی از محصولات پر فروش این کمپانی مانیتور های این شرکت است.یکی از بهترین مدل های این شرکت مدل Predator XB323QK است، این مانیتور 32 اینچ صفحه نمایش دارد و کیفیت 4K را با 144 فریم در ثانیه نمایش میدهد.این مانیتور از قابلیت هایی مانند HDR600, Nvidia G-Sync Ulitimate پشتبانی میکند تا گزینه مناسبی برای افراد گمیر باشد.

مانیتور Acer XB323QK یک انتخاب عالی برای افراد گیمر

یکی دیگر از محصولات پرفروش کمپانی Acer لپ تاپ های سری Nitro است، یکی برندهای گمینگ اقتصادی که به کاربرانش توانایی انجام بازی های زیادی را میدهد و از طراحی خاصی بهره میبرد. دستگاه های با پردازنده AMD Ryzen5 , Ryzen7 این مدل ببین طرفداران بیشتر خرید و فروش شده است ولی این سری با پردازنده های Intel هم عرضه میشود.

لپ تاپ گمینگ Acer Nitro 5

یکی دیگر از محصولات پرفروش کمپانی Acer نمایشگر های خانگی اش است.پر فروش ترین مدل این محصول پروژکتور H7850 است که میتواند به کاربرانش خروجی 4K با HDR10 را بدهد. برای پورت های این پروژکتور کمپانی Acer از HDMI 2.0 , VGA , RCA , USB  را در نظر گرفته است همچنان این دستگاه میتواند از Acer Wireless HD kit به صورت بی سیم تصویر بگیرد و به نمایش بگذارد.لامپ طراحی شده برای این مدل تا 4000 ساعت دوام دارد البته در حالت نرمال.

پروژکتور Acer مدل H7850

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم