در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ سامسونگ

تاریخچه شرکت سامسونگ:

شرکت Samsung یک شرکت صنایع الکترونیکی چندملیتی است که در شهر سوون، کره‌جنوبی مستقر است. این شرکت تابعه از گروه سامسونگ است و حدود 270000 نفر در آن مشغول به‌کار هستند. شرکت Samsung در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد، از جمله تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، و لوازم خانگی.

آقای لی بیونگ چول در سال 1910 متولد شد و در 28 سالگی اش شرکت Samsung را در سال 1938 تاسیس کرده است و در ابتدا صنایع حمل نقل را انجام داده است سپس در اواخر سال 1960 این شرکت وارد بازار تکنولوژی شده است.ایشان در سن 77 سالگی در سال 1987 فوت کرده است.

Samsung از فلسفه‌ ای ساده در کسب و کار پیروی می‌کند: استعداد و فناوری خود را وقف ایجاد خدمات و محصولات برتر می‌کند که به ایجاد جامعه جهانی بهتر کمک می‌کنند. این شرکت با ارزش‌های قوی، منصفانه، شفاف، و اخلاقی به تحقق اهداف خود پیش می‌رود. همچنین، در سال 2005، Samsung پنج اصل تجارت خود را اعلام کرد که به‌عنوان پایه‌ای برای منشور اخلاقی جهانی مطابق با معیارهای قانونی و اخلاقی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی آن عمل می‌کند. این اصول شامل مسئولیت‌پذیری اجتماعی، احترام به مشتریان، احترام به کارکنان، احترام به رقبا، و احترام به محیط زیست می‌شود.

دفتر مرکزی Samsung در شهر سوون کره جنوبی

Samsung همچنین در تلاش برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود و ایجاد آینده‌ای بهتر برای جامعه است. این شرکت با تمرکز بر نوآوری، تکنولوژی‌های پیشرفته، و تولید محصولات با کیفیت، در صنعت الکترونیکی جهانی پیشرو باقی می‌ماند. محصولات متنوع این شرکت شامل اسمارت فون ها، تلویزیون ها، یخچال ها، دستگاه های پزشکی و غیره است. در طول سال ها، Samsung  در نوآوری پیشرفت کرده و به عنوان بزرگترین تولید کننده اسمارت فون در جهان شناخته شده است.  شرکت Samsung  همچنین در صنایع مختلف مانند ساخت کشتی، ساخت و ساز و بیمه فعال است.

نگاهی سریع بر محصولات Samsung

در ادامه به برخی از محصولات پرفروش شرکت Samsung اشاره خواهیم کرد !!

گوشی های هوشمند: یکی از محبوب ترین محصولات سامسونگ گوشی های هوشمند آن است، به ویژه سری گلکسی اس . این دستگاه ها به طور مداوم به آمار فروش چشمگیر کمک می کنند. با ویژگی‌های پیشرفته، طراحی‌های شیک و عملکرد بهبودیافته، آن‌ها با کاربرانی که به دنبال گوشی‌های هوشمند سطح بالا هستند، طنین‌انداز می‌شوند.

 

تبلت ها: شرکت Samsung با تبلت Samsung Galaxy Tab دارای جایگاه قابل توجهی در بازار رایانه های لوحی است. این شرکت دقیقاً بعد از آی‌پد Apple قرار دارد و پیشروترین تولیدکننده تبلت اندرویدی در سال 2024 است.شرکت Samsung برای سری جدید این تبلت ها از پردازنده های Snapdragon جدید استفاده میکند تا در این بازار از رقبانش عقب نماند.

آخرین سری از تبلت های Samsung

نمایشگرها: شرکت Samsung از سال 2008 بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان بوده است و بیش از 30 درصد از کل فروش واحدهای تلویزیون در سال 2023 را به خود اختصاص داده است. نمایشگرهای آنها به طور گسترده مورد استفاده و استقبال قرار می گیرند. این سری از تلویزیون های جدید با کیفیت های 4K روانه بازار میشوند.

یکی از سری تلویزیون های شرکت Samsung 

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم