در صورتی که سوال یا راهنمایی در رابطه با محصول و خدمات پس از فروش آن دارید، با ما در تماس باشید:
درخواست پشتیبانی

قطعات لپ تاپ ام اس آی

تاریخچه شرکت ام اس آی:

میکرو‌استار اینترنشنال (MSI) یک شرکت جهانی در صنعت بازی و محاسبات است که در سال ۱۹۸۶ توسط پنج کارمند سابق سونی تأسیس شد. این شرکت در ابتدا بر تولید پنل‌های مادربرد متمرکز بود اما در حال حاضر محصولات گسترده‌ای را شامل لپ‌تاپ‌های بازی، دسکتاپ‌ها، اجزاء و تجهیزات جانبی می‌شود. شرکت MSI به خاطر محصولات نوآورانه، فناوری‌های پیشرفته و تعهد به برتری، از طرف بازیکنان و کارمندان حرفه‌ای جهان مورد تحسین قرار می‌گیرد.

شرکت MSI ابتدا از در سال 1975 توسط مانو شاه در زیر زمین خانه اش در شهر وین ایندیانا تاسیس شد و بعد ها در سال 1986 5کارمند از شرکت Sony دوباره آن را افتتاح کردند.

تاریخ MSI با نقاط مهمی همراه بوده است، از جمله عرضه اولیه عمومی (IPO) در بورس سهام تایوان در سال ۱۹۹۸ و تأسیس زیرمجموعه‌ها و دفترهای جهانی. این شرکت جوایز و تقدیرات متعددی دریافت کرده است، از جمله رتبه‌بندی در بین ۲۰ برند جهانی تایوان و نامزدی در بین ۱۰۰ برند تایوان.

پروژه MSI شامل لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و دسکتاپ‌های حرفه‌ای، اجزاء و تجهیزات جانبی است. محصولات بازی این شرکت شامل سخت‌افزارهای پیشرفته، نورپردازی RGB سفارشی و سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته می‌شوند. شرکت MSI همچنین فناوری‌های نوآورانه مانند Mystic Light، Dragon Center  و ارتقاء صوتی Nahimic را توسعه می‌دهد تا تجربه بازی و محاسبات را بهبود بخشد.

دفتر مرکزی MSI در شهر Taipei در کشور تایوان

جایگاه بازار MSI بر اساس کیفیت، عملکرد و اعتماد است که آن را از رقبایش متمایز می‌کند و سهم بازار جهانی را برای خود به دست می‌آورد. شرکت MSI با سازمان‌های بازی، توسعه‌دهندگان بازی و تولیدکنندگان سخت‌افزار قراردادهای استراتژیک دارد که برند آن را در بازار تقویت می‌کند.

در آینده، شرکت MSI با چالش‌ها و فرصت‌های بازار جهانی روبرو است. اما برند قدرتمند، پورت فولیو محصولات گسترده و تمرکز بر نوآوری آن را برای ناوبری چالش‌ها و بهره‌برداری از ترددها در صنعت آماده می‌کند.

MSI به عنوان یک پیشتاز در فناوری بازی و محاسبات، با تعهد به نوآوری، کیفیت و رضایت مشتری، به موفقیت خود در سال‌ها ادامه داده است.

برخی از محصولات مشهور این شرکت:

MSI GT76 Titan: این لپ تاپ گیمینگ وحشی، قدرتی جدی دارد. این دستگاه دارای اجزای پیشرفته ای مانند پردازنده های Core i9 Intel، گرافیک NVIDIA GeForce RTX و حداکثر 128 گیگابایت رم است. این دستگاه طراحی ایی جسورانه دارد و برای گیمرهایی که می خواهند عملکردی در سطح دسکتاپ در حین 1 حرکت داشته باشند، بسیار عالی است. 

 

یکی از قوی ترین لپ تاپ های جهان سری MSI Titan Series

MSI GS66 Stealth: اگر به دنبال یک لپ تاپ بازی شیک و قابل حمل هستید، GS66 Stealth یک انتخاب عالی برای شما است. این لپ تاپ سخت افزار قدرتمندی را با نمایه ای باریک ترکیب می کند که هم برای کار و هم برای بازی مناسب است. بعلاوه، ظرفیت باتری بسیار بالایی دارد که برای جلسات طولانی بازی یا کارهای بهره وری مفید است.

 

لپ تاپ MSI GS66 Stealth یکی از زیباترین لپ تاپ های گیمنگ جهان

MSI MPG Z790 Carbon Wi-Fi: این مادربرد بهترین انتخاب برای پردازنده های اینتل (نسل دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم) است. دارای ویژگی های چشمگیری است، از جمله فازهای برق 1+1+19، پنج اسلات M.2، Wi-Fi 6E و پشتیبانی از کارت های توسعه PCIe 5.0. اگر به دنبال یک برد سطح بالا با مسیر ارتقا به پردازنده‌های نسل چهاردهمی هستید، Z790 Carbon Wi-Fi یک انتخاب عالی است.

 

مادربرد MAG Z790 Carbon یکی از قوی ترین برد ها برای افراد مولتی تسک و به خصوص افراد گیمر

ادامه مطلبShow less

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم